thehoneycombartchives.blogg.se

The Honeycomb Artchives.

Logg Onsdag 10 april

Publicerad 2013-04-10 20:55:00 i Verbaliserat,

Hittils har det gått ganska trögt. Jag bestämde rätt tidigt vad det var jag ville göra och behövde bena ut i huvudet hur det skulle gå till. 

För mig att inte planera arbetet "och se det klara föremålet" fungerar inte. Jag behöver bygga upp gestaltningen så jag vet vart jag ska. Däremot vet jag att under tiden kommer jag att göra förändringar och även vara beredd på att kanske till och med döda mina såkallade älsklingar. 
Men, varför har det gått så segt?

Jag har inte haft drivet. Kreativiteten har jag haft, och peppen. Men tyvärr ingen sådan okej nu gör jag det här-känsla. Däremot kom den idag.
Under dagens gång har jag byggt stommen till mitt träd med hjälp av hönsnät och sytt fast rötterna i en kartongbit. Imorgon kommer jag att fortsätta att förbättra trädet och ge det grenar. Jag kommer även att ge mig ut på jakt efter något som kan se ut som gräs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

j,hv,hgvkhgc

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela