thehoneycombartchives.blogg.se

The Honeycomb Artchives.

Veckoreflektion v.8

Publicerad 2013-02-24 14:22:00 i Veckoreflektioner,

Det här veckan har det -enligt mig- varit pinsamt lite undervisning.

Vi går den här utbildningen för att lära oss och när stoffet i den här kursen är långsamt och slött är det inte konstigt att man blir oinspirerad.

Den här veckan bjöd iallafall på nånting. Tisdagen på workshop + litteraturseminarium. Båda mycket givande, jag gillade när uppgiften var att gestalta något ut boken. 
Jag fick upp ögonen för hur bra det är för minnet att skapa något ur en kunskap. 

Bildanalysen var helt okej. Jag kan inte påstå att jag fick någon aha-upplevelse dock men ett bra tillfälle att påminnas lite. 


Men nej,
jag är inte nöjd med den här kursen hittils. 
Den är alldeles för lat och långsam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

j,hv,hgvkhgc

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela